Bad update!


Tjoo!!  Sorry för dålig uppdatering den senaste vecka, det har ju varit lov så va ska man göra? :D
Shit vilket skönt lov det har varit, en perfekt blandning av alkohol och träning!
På måndagen så var jag på chill krök hemma hos Erik, riktigt kul faktiskt, tisdagen ( lite bakis) så åkte jag och  ''the crew'' till stan för att shoppa/äta. Sen efter det blev det bio med Erik ( Green Zone) som för övrigt va riktigt grym. Sedan så drog jag mig hemåt och då ringde några tjejer och ville att jag skulle på fest. Så då blev det lite partajj :)

Tog det lugnt i mitten av veckan, tränade lite osv. Och en dag så kom Havve över och så skapade vi lite musik :D På min data som jag nyligen har fått.
I fredags så blev det yttligare en fest yihaaaa!
Kör en liten bild resumé av lovet!







Green Zone!



Party!




Hahah Tina ville posa me skräp xD



//Adde!

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

Hahaha partynisse!

2010-04-11 @ 00:23:33
URL: http://enqvistens.blogg.se/
Postat av: Tina

RANDOMMM

2010-04-15 @ 20:35:10
URL: http://howiroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0