Barcelona!!

JAG ÄR SÅ GLAD!!! :D

Måste verkligen berätta om igår, jag kände mig som en liten unge när jag kollade på matchen Barcelona - Arsenal. Det var så jävla underbart att se Barcelona OCH Messi göra 4 mål, jag verkligen skrek av lycka och hoppa runt, spamma folk på msn som är Arsenal fans(Tror de blev lite sura! :P). Vi är i semin nu!

Nästa lag de ska möta är Inter tror jag, ska bli kul att få se Zlatan spela då, han har kommit tillbaks till den Zlatan vi vill verkligen se. Tyvärr så var han skadad igår, hoppas det inte påverkar något.

Annars var jag igår i stan med Jonas och chillade där, jag drog dit för att köpa present till Morsan som fyllde år igår ^^. Han köpte massor av kläder igår, jag fick vara hans packåsna!! Grrr.......! ^^.

Men idag blir det att chilla hemma tror jag, dåligt väder ute, hoppas på sol imorgon dock!


"VI TAR DET IGEN!! FORZA BARCA!!"

//Havve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0