Music!

Tjenare folket!

Blivit lite sega med att blogga här, men här kommer det.

Idag har jag chillat som fan, suttit och spelat WoW med brorsan nästan hela dagen :D. MY MAN! we rock! :D. Sen senare på kvällen drog jag hem till Ante, det är dags att bli dödsseriösa med musiken! Han har äntligen fixat grejerna för att vi ska kunna påbörja någonting roligt att hålla på med!

Vi satt idag och påbörjade med låten, vi kände att vi har fått en bra start, ganska mycket brainstorm på hur vi ville ha hela skiten, ante fifflade lite med den efter jag drog och fått till den, som sagt, bara en beta verision av den just nu så den är inte helt som vi vill egentligen ha det. Men det ska vi fixa, eller hur ante?!?! ;)



"haha... jag ser sur ut av någon anledning och Ante skit glad! :P"

Btw, DJURGÅRDEN VANN IDAG!! WOHO!!! SM GULD NÄSTA!!! PEACE!

//Havve & Ante - We are going strong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0