Update!

Har inte orkat uppdatera men nu kör vi igen!
har haft en grymt skön helg och ser verkligen fram emot den kommande helgen ( valborg )

I Fredags så slutade jag tidigt dryg 11.20 så himla wunderbart!
hur som helst så åkte ja in till stan med Julia Marre och Carro. Vi (jag) käkade på max, sen drog vi oss till en piercing studio där Carro skulle pierca sig. Haha dom hade en skön papegoja där som vi roade oss med, den va faktiskt lite creepy. Men efter det så drog vi till Burger King och käkade ännu mer! Yummy :D 
Tjejerna drog hemåt och ja åkte till farsans jobb där det bjöds på öl och chips. Ja chillade lite där och spela ps3 på bio skärm  Awsooome!!
I lördags så hade jag inga planer, tränade lite, käkade spelade  dvs det gamla vanliga. Men lite senare mot kvällen så ringde Fellan och ville att ja skulle åka till malin, dom hade haft tjejmiddag där. Så då tog jag mig ut till den vilda bushen (Bålsta). När ja kom dit så va nästan alla tjejer taggade på fest, så vi drog till Havve där dom hade Dude's Night Out! Kom dit ganska sent och alla  jaaa då menar jag alla  var sjukt packade. Men det va kul, sjöng lite singstar och chillade lite.
Söndagen blev en pyssel dag. Åkte till Farsan för att hjälpa min Faster med ett projekt, så ja plåtade lite bilder ute i det fina vädret. Sen efter det så åkte ja hem och vila upp mig inför tennisen. Jag och Farsan spelade från halv 11 till 12 på natten :O 

Här kommer lite bilder från förra veckan  Enjoy! :D



Fridas galna fötter xD

Jullan goes MAD

Farsan fick en back med chips :P


Cod på bioskärm= Übercool!


Crazy Mårten


Jag Carro och Julia delar på en cola =)


Testade Marabou Passion och jag måste säga att den är helt fantastisk god! Smakar som en bit av sommaren, riktigt härligt x)



Btw så är Adde inte lika mycket utav en Chicken som Havve. Jag tål när andra skriver saker om mig på min egen blogg men det gör inte El mexicana boii..  Over and out from the Chicken Legs  paakaaoooow!

Kommentarer
Postat av: Havve

"// MvH Nyman och gänget!"



mitt namn står inte där! :P

2010-04-27 @ 08:26:46
Postat av: Ante

hahahah så du är inte med i ''Gänget'' ?? xD

2010-04-27 @ 14:07:19
Postat av: Havve

Jo men jag lät dom skriva ett inlägg här i bloggen, då antar jag att gänget är dom som var med och skrev detta! :P

2010-04-27 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0