Början av lovet!

Yo yo yo!

Längesen man skrev något här, tänkte att det var dags! Har varit lite busy denna helg då jag har övningskört och kollat OS rätt så mycket, sen lite andra små grejer som man behövde fixa.

Men idag så var jag hela dagen med Ante och Erik(igår också). Vi drog in till stan rätt så tidigt för att (Antes sture p snack) "shoppa". Det är alltid lika roligt att hänga med dessa grabbar då vi alltid hittar på någonting roligt tillsammans :).

Sen efter det så drog vi och kolla på bio, "I love you Philip Morrison" hette filmen som vi kollade på. Den som hade huvudrollen på den filmen var Jim Carrey, men måste faktis säga att han har gjort bättre filmer än denna. Tyckte filmen var okej, men tyckte humorn var lite torr på filmen, han kan göra bättre än så tycker jag! Men Erik och Ante gillade den iallafall!

Vi såg också trailern för Robin Hood, Russel Crowe är den som spelar Robin Hood, måste erkänna att trailern var riktigt tung! Plus att det är regissören som ligger bakom Gladiator som gjort den, trailern påminde ganska mycket om Gladiator, kan detta bli den bästa Robin Hood film som släpps?!?

Vi hade tänkt iallafall dra och se den på bio någongång, om folk vill hänga med, be my guest! :)


Russel Crowe, grym skådespelare!

(Ante lägger upp en bild som han har på mig imorgon.... undrar vad fan han har tagit nu! :P).

//Havve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0