Its sick man!

Halloj!

Fan vilken skön helg det har varit, chillat som bara den :), behövdes. Igår var jag med Jonas och hans kompis Luula, väldigt trevlig :). Vi var inne i stan och kollade runt lite grejer, sen var det soligt och varmt, vi passade på att köpa någonting från Subway och sola lite ute, soft! Lite senare skulle jag och Jonas klippa oss, fett skönt, älskar ha kort hår! Fast därimot fick jag vänta på Jonas ett tag då det tog lång tid för honom att klippa sig, han och hans frisör höll också på diskutera vilket hårfärg han skulle välja, det var en lång diskution! :D

Sen efteråt drog vi och kollade lite kostymer som jag ska ha till studenten och framtiden, hittade perfekta kostymen! Jag och Farsan drog idag för att köpa den, vi köpte också skjortan, slipsen och skorna samtidigt, allt för 2900kr! Sweet!

Allting är klart, nu är det bara vänta tills den 4:e Juni :).



//Havve

Kommentarer
Postat av: juunas

Kavajen sa klick! hahaha

2010-03-21 @ 16:04:24
URL: http://norrena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0