Onsdagar.......

Jaaa ni....... Onsdagar är alltid lika drygt för mig. Har världens längsta håltimme mellan svenska lektionen och Kemi lektionen, brukar alltid åka hem då. Dagen känns så jävla segt eftersom man bara har 2 korta lektioner som det är världens största mellanrum, vet att jag borde plugga då mellan dessa tider men det kommer aldrig hända! :P

Sen imorgon ska jag till tandläkarn kl 8:00 på morgonen vilket betyder jag måste vakna 6:20 för att hinna med bussen och skit, pallar inte :(. Men jag har aldrig haft hål i tänderna, men faktis så börjar känna att jag kanske har det nu ^^. VI FÅR SE IMORGON! :). Några fler som har aldrig haft hål i tänderna? För alla jag känner typ har haft det! :P


"Tänderna ser bra ut där tycker jag!" :P

//Havve

Kommentarer
Postat av: juunas

hahaha jag hade fan 5 hål........ KULn

2010-03-24 @ 18:09:32
URL: http://norrena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0