Perfect day!

Halloj!

Jävlar vilken härlig dag det har varit! Har varit ute hela dagen och byggt gokarten med gruppen jag är med i, fan vad vi jobbade effektivt och vi kom väldigt långt med skiten! Plus att solen sken och jag tyckte att det var varmt, så riktigt skönt var det att vara ute idag!

Senare på dagen fick jag ett samtal från The one and only Jonas! Handpeningen för Alanya resan betald! Ett steg närmre! Skönt!!! Fast måste fortfarande betala resten av resan, men det ordnar sig!

Imorrn ska man till en studentskiva också! Mer om det berättar jag sen!

Shit! Kom just på att jag missar både Djurgården och Barcelona imorgon!!! Aja, får be någon hålla mig uppdaterad!


Forza Barca! Forza Dif!

//Havve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0