Sportlovet!!

Tjenare gott folk!!!

Detta är en mega update, alltså mycket text! :)

Det har varit en grymt roligt lov! Alla planer som jag skulle göra blev gjort! Onsdag-Torsdag så var jag hemma hos brorsan och han visade mig runt Uppsala, studentstad! Eftersom jag har tänkt och fortsätta plugga vid Uppsala så var det skönt att se hur det var där. Efter det visningen drog vi hem till honom för att gamea lite xbox ^^! Vi väntade på hans flickvän som skulle komma hem från jobbet, sen drog vi alla tre ut för att käka! Grekisk resturang, mmm.....!! Sen efter det så drog vi tilbaks till deras lägenhet och kolla på film resten av kvällen.



På torsdag åkte jag och brorsan hem till oss, sedan blev det utgång för mig igen med ante, vi skulle hem till Tina då hon hade fest. Fick träffa folk som jag har inte sätt på länge så det var kul, kommer troligen ta kontakt med dom igen snart.


Sen på fredag var det dags igen för en lång resa till Västerås då jag skulle träffa en polare till mig och fira hans födelsedag, hade hur kul som helst! Vi drog och kollade på Stand up: Shan The Man Atci!! Han var hur grym som helst, han drog några gamla skämt som han gjorde om från Stockholm live, men därimot var det många nya skämt så det var hur underbart som helst! Lyckad kväll!!!

På lördag drog vi och fortsatte fira hans födelsedag, vi spelade faktis Paintball!!! Det var första gången jag körde det, fy fan vad kul det var! Men samtidigt, fy fan vad ont det gjorde!!!! :D Hela min vänstra hand hade blivit ihjäl skjuten, så hela handen svullna typ! Sen har jag lite blå märken på kroppen, men det var fan i mig värt det, blir lätt att göra om det på sommarn!

Senare på kvällen så var det planerat att Jonas och Isabel skulle komma förbi hem till mig, vilket dom gjorde. Vi kollade på en film som heter "Populärmusik från Vittula", hur skön som helst ^^. Efter det blev det Sauna(bastu), måste bara påpeka att man märker att Jonas är en jävla finne! :P Han verkligen ökade temperaturen som bara den!!! Jag och Isa pallade inte så mycket som han gjorde, damn monster!!! :D Det blev en riktigt skön chill kväll.

<--- Ägd jonas! :)

Därimot så fick jag ingen sömn inatt, skulle egentligen följa med brorsan och hälsa på hans nya katt som han och hans flickvän har fixat, men jag var för trött och orkade verkligen inte, plus att isa och jonas blev tvungen att vänta på buss/tåg så jag hängde med dom ut och käkade lunch, men mådde fan illa för jag hade inte sovit någonting.


"The kssst kssst kitty cat"

Men det var lovet iallafall!!! Lyckad lov! Det närmar sig studenten, sweet!! :D

//Havve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0