Helgen!

Yo!

Damn vilken galen kväll det var igår! Jag drog ut med Jonas och hans kompis Sandra och hennes kompisar också, det var riktig kul! Vi drog till Göta Källaren inne i stan, jag och Jonas trodde aldrig vi skulle komma in för det var 23+ ålder där, men som tur så kom vi in ändå! :)

Stället var helt ok och vi hade skit kul allihop. Men efter ett tag så drog jag på toa, sen när jag skulle ut därifrån så tar en vakt tag i mig och slänger ut mig från klubben? Anledningen till att jag blev utslängd var för att han påstog att jag var för berusad?! Hmmm.....  visst var jag påverkad men var fan inte full, menar att jag kunde kontrollera mig som jag brukar göra. Det roliga var att han själv höll i en jävla flaska och söp sönder :P.

Men efter det så drog jag och Jonas hem till Jonas, lite roliga saker hände under resan hem till honom, men pallar inte berätta det nu!

Idag har jag varit hemma hos Jonas till kl 16:00, vi åt lite hemma hos honom och senare på dagen fick jag följa med dom att kolla på ett hus som dom kanske får. Rätt så stort hus, därimot rätt så mycket saker att renovera men det ordnar sig! :)

Har gjort flera saker men orkar inte rabbla upp allt nu!

//Havve - Sliten! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0