What up dawgs!

Damn jobbig vecka det har varit, upptagen 24/7, längesen man varit så stressad men men, ingenting man kan göra åt det! Därimot har man chillat som fan denna helg, grymt skönt!

Fredag: Brorsan kom förbi hem till oss, självklart så nördade vi oss med Xbox ;). Ingenting mer än att jag chillade bara....!

Lördag: Jag, brorsan(Luis) och farsan åkte in till stan för att kolla på kostymer för mig som jag ska ha till studenten! Damn vad dyrt det är!!! Men jag köpte inget denna gång, näst nästa helg ska jag köpa det!

Efter det åkte jag hem för att förbereda mig till att åka till Väsby, mjes! Hem till Mr.Junnnäääzzz! Ante hängde med också, vi kollade på Melodifestivalen, alltså haha, galet det blev på slutet :D, vi hejade på både Anna och Salem, men bara en kunde gå vidare, men det var skönt att det blev Anna ändå!

<---- hahaha! Vad ska man säga! :P
Ps: Pernilla kom sist!!! Ante kommer lägga upp en bild snart på det!! :D

Söndag: Sov över hos jonas, fast drog därimot tidigt för farsan skulle hämta mig och vi skulle vidare till Uppsala för att hälsa på brorsan och hans katt för första gången :D. Jävlar vilken galen katt! Vill leka 24/7, klättrar på ens ben med sina vassa klor, ja..... den var helt hypad! :P


"Haha, den blev trött efter ett tag!"

//Havve

Kommentarer
Postat av: adde

It's Egg time Bitches!

2010-03-14 @ 17:16:37
Postat av: Johanna<3

hihi fett söt kisse :O

2010-03-14 @ 17:24:57
URL: http://enqvistens.blogg.se/
Postat av: Mannen

Gahahaha!

2010-03-16 @ 08:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0